البعد السيميوطيقي للإستعارة والمبالغة البصرية في تصميم الصور الدعائية كمدخل جذب ومتعة جمالية للجمهور المتلقي The semiotic dimension of metaphor and visual exaggeration in the design of advertising images as an approach to attraction and aesthetic pleasure for the receiving audience.
عيسى, . (2024). البعد السيميوطيقي للإستعارة والمبالغة البصرية في تصميم الصور الدعائية كمدخل جذب ومتعة جمالية للجمهور المتلقي The semiotic dimension of metaphor and visual exaggeration in the design of advertising images as an approach to attraction and aesthetic pleasure for the receiving audience.. EKB Journal Management System, 20(20), 638-676. doi: 10.21608/sjsep.2024.329265.1154
سمية عيسى. "البعد السيميوطيقي للإستعارة والمبالغة البصرية في تصميم الصور الدعائية كمدخل جذب ومتعة جمالية للجمهور المتلقي The semiotic dimension of metaphor and visual exaggeration in the design of advertising images as an approach to attraction and aesthetic pleasure for the receiving audience.". EKB Journal Management System, 20, 20, 2024, 638-676. doi: 10.21608/sjsep.2024.329265.1154
عيسى, . (2024). 'البعد السيميوطيقي للإستعارة والمبالغة البصرية في تصميم الصور الدعائية كمدخل جذب ومتعة جمالية للجمهور المتلقي The semiotic dimension of metaphor and visual exaggeration in the design of advertising images as an approach to attraction and aesthetic pleasure for the receiving audience.', EKB Journal Management System, 20(20), pp. 638-676. doi: 10.21608/sjsep.2024.329265.1154
عيسى, . البعد السيميوطيقي للإستعارة والمبالغة البصرية في تصميم الصور الدعائية كمدخل جذب ومتعة جمالية للجمهور المتلقي The semiotic dimension of metaphor and visual exaggeration in the design of advertising images as an approach to attraction and aesthetic pleasure for the receiving audience.. EKB Journal Management System, 2024; 20(20): 638-676. doi: 10.21608/sjsep.2024.329265.1154