واقع استخدام المعلمات لاستراتيجية التعليم المتمايز في مـدارس دمج التلميـذات ذوات صعوبـات التعلـم بـالمرحلـة الابتـدائيــة فـي مـدينــة الـريـاض the Reality of Female Teachers Using the Strategy of Differentiated Education in the Inclusion Schools for Students with Learning Difficulties in the Primary Schools in Riyadh City.
الحربي, ., الشبل, . (2024). واقع استخدام المعلمات لاستراتيجية التعليم المتمايز في مـدارس دمج التلميـذات ذوات صعوبـات التعلـم بـالمرحلـة الابتـدائيــة فـي مـدينــة الـريـاض the Reality of Female Teachers Using the Strategy of Differentiated Education in the Inclusion Schools for Students with Learning Difficulties in the Primary Schools in Riyadh City.. EKB Journal Management System, 28(28.1), 343-401. doi: 10.21608/jeor.2024.390009
عهد الحربي; منال الشبل. "واقع استخدام المعلمات لاستراتيجية التعليم المتمايز في مـدارس دمج التلميـذات ذوات صعوبـات التعلـم بـالمرحلـة الابتـدائيــة فـي مـدينــة الـريـاض the Reality of Female Teachers Using the Strategy of Differentiated Education in the Inclusion Schools for Students with Learning Difficulties in the Primary Schools in Riyadh City.". EKB Journal Management System, 28, 28.1, 2024, 343-401. doi: 10.21608/jeor.2024.390009
الحربي, ., الشبل, . (2024). 'واقع استخدام المعلمات لاستراتيجية التعليم المتمايز في مـدارس دمج التلميـذات ذوات صعوبـات التعلـم بـالمرحلـة الابتـدائيــة فـي مـدينــة الـريـاض the Reality of Female Teachers Using the Strategy of Differentiated Education in the Inclusion Schools for Students with Learning Difficulties in the Primary Schools in Riyadh City.', EKB Journal Management System, 28(28.1), pp. 343-401. doi: 10.21608/jeor.2024.390009
الحربي, ., الشبل, . واقع استخدام المعلمات لاستراتيجية التعليم المتمايز في مـدارس دمج التلميـذات ذوات صعوبـات التعلـم بـالمرحلـة الابتـدائيــة فـي مـدينــة الـريـاض the Reality of Female Teachers Using the Strategy of Differentiated Education in the Inclusion Schools for Students with Learning Difficulties in the Primary Schools in Riyadh City.. EKB Journal Management System, 2024; 28(28.1): 343-401. doi: 10.21608/jeor.2024.390009