فاعلية وحدة إثرائية في ضوء مدخل STEAM لتنمية مهارات التفكير التوليدي لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of an enrichment unit in the light of STEAM approach to develop generative thinking skills for middle school pupils
عبد الغفار, ., راشد, ., حسنين, . (2024). فاعلية وحدة إثرائية في ضوء مدخل STEAM لتنمية مهارات التفكير التوليدي لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of an enrichment unit in the light of STEAM approach to develop generative thinking skills for middle school pupils. EKB Journal Management System, 30(10.2), 318-344. doi: 10.21608/jsu.2024.390303
مروة علاء عبد المحسن عبد الغفار; علي محي الدين راشد; أماني أحمد المحمدي حسنين. "فاعلية وحدة إثرائية في ضوء مدخل STEAM لتنمية مهارات التفكير التوليدي لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of an enrichment unit in the light of STEAM approach to develop generative thinking skills for middle school pupils". EKB Journal Management System, 30, 10.2, 2024, 318-344. doi: 10.21608/jsu.2024.390303
عبد الغفار, ., راشد, ., حسنين, . (2024). 'فاعلية وحدة إثرائية في ضوء مدخل STEAM لتنمية مهارات التفكير التوليدي لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of an enrichment unit in the light of STEAM approach to develop generative thinking skills for middle school pupils', EKB Journal Management System, 30(10.2), pp. 318-344. doi: 10.21608/jsu.2024.390303
عبد الغفار, ., راشد, ., حسنين, . فاعلية وحدة إثرائية في ضوء مدخل STEAM لتنمية مهارات التفكير التوليدي لدي تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of an enrichment unit in the light of STEAM approach to develop generative thinking skills for middle school pupils. EKB Journal Management System, 2024; 30(10.2): 318-344. doi: 10.21608/jsu.2024.390303