أثر التعليم عن بعد على التواصل اللفظي للطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم The Impact of Distance Learning on the Verbal Communication of Students with Autism Spectrum Disorder: A Point of View of their Teachers
باواكد, ., القحطاني, . (2024). أثر التعليم عن بعد على التواصل اللفظي للطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم The Impact of Distance Learning on the Verbal Communication of Students with Autism Spectrum Disorder: A Point of View of their Teachers. EKB Journal Management System, 18(65.2), 285-322. doi: 10.21608/sero.2024.397247
مؤيد باواكد; فارس القحطاني. "أثر التعليم عن بعد على التواصل اللفظي للطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم The Impact of Distance Learning on the Verbal Communication of Students with Autism Spectrum Disorder: A Point of View of their Teachers". EKB Journal Management System, 18, 65.2, 2024, 285-322. doi: 10.21608/sero.2024.397247
باواكد, ., القحطاني, . (2024). 'أثر التعليم عن بعد على التواصل اللفظي للطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم The Impact of Distance Learning on the Verbal Communication of Students with Autism Spectrum Disorder: A Point of View of their Teachers', EKB Journal Management System, 18(65.2), pp. 285-322. doi: 10.21608/sero.2024.397247
باواكد, ., القحطاني, . أثر التعليم عن بعد على التواصل اللفظي للطلبة ذوي اضطراب طيف التوحد من وجهة نظر معلميهم The Impact of Distance Learning on the Verbal Communication of Students with Autism Spectrum Disorder: A Point of View of their Teachers. EKB Journal Management System, 2024; 18(65.2): 285-322. doi: 10.21608/sero.2024.397247