أثر الأسلوب المعرفي (الاندفاع/ التروي) علي الكمالية لدي معلمات رياض الأطفال “Effect of the cognitive style (Impulsiveness/ Reflectiveness) on perfectionism in kindergarten Female teachers”
الكناني, ., رزق, ., الشناوي, . (2024). أثر الأسلوب المعرفي (الاندفاع/ التروي) علي الكمالية لدي معلمات رياض الأطفال “Effect of the cognitive style (Impulsiveness/ Reflectiveness) on perfectionism in kindergarten Female teachers”. EKB Journal Management System, 11(2), 111-173. doi: 10.21608/maml.2024.399550
ممدوح عبد المنعم الكناني; محمد عـبد السـميع رزق; سماح ممدوح الشناوي. "أثر الأسلوب المعرفي (الاندفاع/ التروي) علي الكمالية لدي معلمات رياض الأطفال “Effect of the cognitive style (Impulsiveness/ Reflectiveness) on perfectionism in kindergarten Female teachers”". EKB Journal Management System, 11, 2, 2024, 111-173. doi: 10.21608/maml.2024.399550
الكناني, ., رزق, ., الشناوي, . (2024). 'أثر الأسلوب المعرفي (الاندفاع/ التروي) علي الكمالية لدي معلمات رياض الأطفال “Effect of the cognitive style (Impulsiveness/ Reflectiveness) on perfectionism in kindergarten Female teachers”', EKB Journal Management System, 11(2), pp. 111-173. doi: 10.21608/maml.2024.399550
الكناني, ., رزق, ., الشناوي, . أثر الأسلوب المعرفي (الاندفاع/ التروي) علي الكمالية لدي معلمات رياض الأطفال “Effect of the cognitive style (Impulsiveness/ Reflectiveness) on perfectionism in kindergarten Female teachers”. EKB Journal Management System, 2024; 11(2): 111-173. doi: 10.21608/maml.2024.399550