السعداوى, . (2019). العلاقة بين التسويق الفيروسى والارتباط العاطفى للعميل بالتطبيق على عملاء القطاع السياحى فى مصر the relationship between viral marketing and the customer’s emotional attachment to the customers of the tourism sector in Egypt. EKB Journal Management System, 2(2), 1173-1196. doi: 10.21608/jcsr.2019.400167
هويدا السعداوى. "العلاقة بين التسويق الفيروسى والارتباط العاطفى للعميل بالتطبيق على عملاء القطاع السياحى فى مصر the relationship between viral marketing and the customer’s emotional attachment to the customers of the tourism sector in Egypt". EKB Journal Management System, 2, 2, 2019, 1173-1196. doi: 10.21608/jcsr.2019.400167
السعداوى, . (2019). 'العلاقة بين التسويق الفيروسى والارتباط العاطفى للعميل بالتطبيق على عملاء القطاع السياحى فى مصر the relationship between viral marketing and the customer’s emotional attachment to the customers of the tourism sector in Egypt', EKB Journal Management System, 2(2), pp. 1173-1196. doi: 10.21608/jcsr.2019.400167
السعداوى, . العلاقة بين التسويق الفيروسى والارتباط العاطفى للعميل بالتطبيق على عملاء القطاع السياحى فى مصر the relationship between viral marketing and the customer’s emotional attachment to the customers of the tourism sector in Egypt. EKB Journal Management System, 2019; 2(2): 1173-1196. doi: 10.21608/jcsr.2019.400167