التحـديـات التي تواجـه تفعيل دور الفريـق متعـدد التخصصـات في معاهـد وبرامج التربية الفكريـة بمدينـة جدة من وجهـة نظـر معلميهـم The challenges facing activating the role of the multidisciplinary team in intellectual education institutes and programs in Jeddah from the point of view of their teachers
محمــــد القــرنــي, ., عبـد الـرحمـن الغامـدي, . (2025). التحـديـات التي تواجـه تفعيل دور الفريـق متعـدد التخصصـات في معاهـد وبرامج التربية الفكريـة بمدينـة جدة من وجهـة نظـر معلميهـم The challenges facing activating the role of the multidisciplinary team in intellectual education institutes and programs in Jeddah from the point of view of their teachers. EKB Journal Management System, 30(30.2), 178-225. doi: 10.21608/jeor.2025.402204
حمود محمــــد القــرنــي; مازن عبـد الـرحمـن الغامـدي. "التحـديـات التي تواجـه تفعيل دور الفريـق متعـدد التخصصـات في معاهـد وبرامج التربية الفكريـة بمدينـة جدة من وجهـة نظـر معلميهـم The challenges facing activating the role of the multidisciplinary team in intellectual education institutes and programs in Jeddah from the point of view of their teachers". EKB Journal Management System, 30, 30.2, 2025, 178-225. doi: 10.21608/jeor.2025.402204
محمــــد القــرنــي, ., عبـد الـرحمـن الغامـدي, . (2025). 'التحـديـات التي تواجـه تفعيل دور الفريـق متعـدد التخصصـات في معاهـد وبرامج التربية الفكريـة بمدينـة جدة من وجهـة نظـر معلميهـم The challenges facing activating the role of the multidisciplinary team in intellectual education institutes and programs in Jeddah from the point of view of their teachers', EKB Journal Management System, 30(30.2), pp. 178-225. doi: 10.21608/jeor.2025.402204
محمــــد القــرنــي, ., عبـد الـرحمـن الغامـدي, . التحـديـات التي تواجـه تفعيل دور الفريـق متعـدد التخصصـات في معاهـد وبرامج التربية الفكريـة بمدينـة جدة من وجهـة نظـر معلميهـم The challenges facing activating the role of the multidisciplinary team in intellectual education institutes and programs in Jeddah from the point of view of their teachers. EKB Journal Management System, 2025; 30(30.2): 178-225. doi: 10.21608/jeor.2025.402204