توكيد الذات وعلاقته بالابتزاز العاطفي لدى التلاميذ ذوي تشتت الانتباه وفرط الحركة بالمرحلة الابتدائية "Self-assertion and its Relation with Emotional Blackmail Among Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in the Primary stage"
علي, ., محمد, ., المصري, . (2024). توكيد الذات وعلاقته بالابتزاز العاطفي لدى التلاميذ ذوي تشتت الانتباه وفرط الحركة بالمرحلة الابتدائية "Self-assertion and its Relation with Emotional Blackmail Among Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in the Primary stage". EKB Journal Management System, 30(9.1), 177-233. doi: 10.21608/jsu.2024.403797
نور حافظ السيد علي; أحمد علي بديوي محمد; فاطمة الزهراء محمد المصري. "توكيد الذات وعلاقته بالابتزاز العاطفي لدى التلاميذ ذوي تشتت الانتباه وفرط الحركة بالمرحلة الابتدائية "Self-assertion and its Relation with Emotional Blackmail Among Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in the Primary stage"". EKB Journal Management System, 30, 9.1, 2024, 177-233. doi: 10.21608/jsu.2024.403797
علي, ., محمد, ., المصري, . (2024). 'توكيد الذات وعلاقته بالابتزاز العاطفي لدى التلاميذ ذوي تشتت الانتباه وفرط الحركة بالمرحلة الابتدائية "Self-assertion and its Relation with Emotional Blackmail Among Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in the Primary stage"', EKB Journal Management System, 30(9.1), pp. 177-233. doi: 10.21608/jsu.2024.403797
علي, ., محمد, ., المصري, . توكيد الذات وعلاقته بالابتزاز العاطفي لدى التلاميذ ذوي تشتت الانتباه وفرط الحركة بالمرحلة الابتدائية "Self-assertion and its Relation with Emotional Blackmail Among Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder in the Primary stage". EKB Journal Management System, 2024; 30(9.1): 177-233. doi: 10.21608/jsu.2024.403797