فاعلية استخدام أسلوب المنهج الوصفي في تنمية مهارات الكتابة الأكاديمية لدى طلبة الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري The Effectiveness of Process-Genre Approach in Developing Academic Writing Skills among the Students of the Arab Academy for Sciences, Technology and Maritime Transport
Abdel-Maksoud, S., Ali, M., Ahmed, Y. (2024). فاعلية استخدام أسلوب المنهج الوصفي في تنمية مهارات الكتابة الأكاديمية لدى طلبة الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري The Effectiveness of Process-Genre Approach in Developing Academic Writing Skills among the Students of the Arab Academy for Sciences, Technology and Maritime Transport. EKB Journal Management System, 30(9.3), 1-28. doi: 10.21608/jsu.2024.403826
Sarah Ismail Sayed Abdel-Maksoud; Magdy Mahdi Ali; Yasmine Mohamed Ahmed. "فاعلية استخدام أسلوب المنهج الوصفي في تنمية مهارات الكتابة الأكاديمية لدى طلبة الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري The Effectiveness of Process-Genre Approach in Developing Academic Writing Skills among the Students of the Arab Academy for Sciences, Technology and Maritime Transport". EKB Journal Management System, 30, 9.3, 2024, 1-28. doi: 10.21608/jsu.2024.403826
Abdel-Maksoud, S., Ali, M., Ahmed, Y. (2024). 'فاعلية استخدام أسلوب المنهج الوصفي في تنمية مهارات الكتابة الأكاديمية لدى طلبة الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري The Effectiveness of Process-Genre Approach in Developing Academic Writing Skills among the Students of the Arab Academy for Sciences, Technology and Maritime Transport', EKB Journal Management System, 30(9.3), pp. 1-28. doi: 10.21608/jsu.2024.403826
Abdel-Maksoud, S., Ali, M., Ahmed, Y. فاعلية استخدام أسلوب المنهج الوصفي في تنمية مهارات الكتابة الأكاديمية لدى طلبة الأكاديمية العربية للعلوم والتكنولوجيا والنقل البحري The Effectiveness of Process-Genre Approach in Developing Academic Writing Skills among the Students of the Arab Academy for Sciences, Technology and Maritime Transport. EKB Journal Management System, 2024; 30(9.3): 1-28. doi: 10.21608/jsu.2024.403826