إسهام الوعي ما وراء المعرفي الكتابي في التنبؤ بالأداء الكتابي لدي طلاب شعبة اللغة الإنجليزية بكلة التربية جامعة حلوان. The Contribution of Writing Metacognitive Awareness in Predicting Writing Performance for English Department Students at Faculty of Education.
عبدالكريم, ., عبدالغفار, ., أبو دنيا, . (2024). إسهام الوعي ما وراء المعرفي الكتابي في التنبؤ بالأداء الكتابي لدي طلاب شعبة اللغة الإنجليزية بكلة التربية جامعة حلوان. The Contribution of Writing Metacognitive Awareness in Predicting Writing Performance for English Department Students at Faculty of Education.. EKB Journal Management System, 30(11.1), 39-70. doi: 10.21608/jsu.2024.403908
إسراء محمد عبدالكريم; محمد عبدالقادر عبدالغفار; نادية عبده أبو دنيا. "إسهام الوعي ما وراء المعرفي الكتابي في التنبؤ بالأداء الكتابي لدي طلاب شعبة اللغة الإنجليزية بكلة التربية جامعة حلوان. The Contribution of Writing Metacognitive Awareness in Predicting Writing Performance for English Department Students at Faculty of Education.". EKB Journal Management System, 30, 11.1, 2024, 39-70. doi: 10.21608/jsu.2024.403908
عبدالكريم, ., عبدالغفار, ., أبو دنيا, . (2024). 'إسهام الوعي ما وراء المعرفي الكتابي في التنبؤ بالأداء الكتابي لدي طلاب شعبة اللغة الإنجليزية بكلة التربية جامعة حلوان. The Contribution of Writing Metacognitive Awareness in Predicting Writing Performance for English Department Students at Faculty of Education.', EKB Journal Management System, 30(11.1), pp. 39-70. doi: 10.21608/jsu.2024.403908
عبدالكريم, ., عبدالغفار, ., أبو دنيا, . إسهام الوعي ما وراء المعرفي الكتابي في التنبؤ بالأداء الكتابي لدي طلاب شعبة اللغة الإنجليزية بكلة التربية جامعة حلوان. The Contribution of Writing Metacognitive Awareness in Predicting Writing Performance for English Department Students at Faculty of Education.. EKB Journal Management System, 2024; 30(11.1): 39-70. doi: 10.21608/jsu.2024.403908