فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الأداء التدريسي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on Sustainable Development Dimensions to Enhance Chemistry Teachers' Teaching Performance at Secondary Schools in the Kingdom of Saudi Arabia.
الحسني, ., الموجى, ., أحمد, . (2025). فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الأداء التدريسي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on Sustainable Development Dimensions to Enhance Chemistry Teachers' Teaching Performance at Secondary Schools in the Kingdom of Saudi Arabia.. EKB Journal Management System, 18(32), 23-83. doi: 10.21608/ijcte.2025.405984
محمد إبراهيم جعدان الحسني; أ.د أماني محمد سعد الدين الموجى; أ.د. أميمة محمد عفيفي أحمد. "فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الأداء التدريسي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on Sustainable Development Dimensions to Enhance Chemistry Teachers' Teaching Performance at Secondary Schools in the Kingdom of Saudi Arabia.". EKB Journal Management System, 18, 32, 2025, 23-83. doi: 10.21608/ijcte.2025.405984
الحسني, ., الموجى, ., أحمد, . (2025). 'فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الأداء التدريسي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on Sustainable Development Dimensions to Enhance Chemistry Teachers' Teaching Performance at Secondary Schools in the Kingdom of Saudi Arabia.', EKB Journal Management System, 18(32), pp. 23-83. doi: 10.21608/ijcte.2025.405984
الحسني, ., الموجى, ., أحمد, . فاعلية برنامج تدريبي مقترح قائم على أبعاد التنمية المستدامة لتنمية الأداء التدريسي لدى معلمي الكيمياء بالمرحلة الثانوية بالمملكة العربية السعودية The Effectiveness of a Proposed Training Program Based on Sustainable Development Dimensions to Enhance Chemistry Teachers' Teaching Performance at Secondary Schools in the Kingdom of Saudi Arabia.. EKB Journal Management System, 2025; 18(32): 23-83. doi: 10.21608/ijcte.2025.405984