معـوقـات دمـج الطلبـة ذوي اضطـراب طيـف التـوحـد بالمدارس الحكومية من وجهة نظر المعلمين العاديين فـي المـدارس الحكـوميــة فـي الاردن Obstacles to the Integration of students with autism spectrum disorder into public schools from the perspective of regular teachers in public schools in Jourdan
خالـد أميـن بنـي موسـى, . (2025). معـوقـات دمـج الطلبـة ذوي اضطـراب طيـف التـوحـد بالمدارس الحكومية من وجهة نظر المعلمين العاديين فـي المـدارس الحكـوميــة فـي الاردن Obstacles to the Integration of students with autism spectrum disorder into public schools from the perspective of regular teachers in public schools in Jourdan. EKB Journal Management System, 18(67.1), 1-27. doi: 10.21608/sero.2025.410782
محمد خالـد أميـن بنـي موسـى. "معـوقـات دمـج الطلبـة ذوي اضطـراب طيـف التـوحـد بالمدارس الحكومية من وجهة نظر المعلمين العاديين فـي المـدارس الحكـوميــة فـي الاردن Obstacles to the Integration of students with autism spectrum disorder into public schools from the perspective of regular teachers in public schools in Jourdan". EKB Journal Management System, 18, 67.1, 2025, 1-27. doi: 10.21608/sero.2025.410782
خالـد أميـن بنـي موسـى, . (2025). 'معـوقـات دمـج الطلبـة ذوي اضطـراب طيـف التـوحـد بالمدارس الحكومية من وجهة نظر المعلمين العاديين فـي المـدارس الحكـوميــة فـي الاردن Obstacles to the Integration of students with autism spectrum disorder into public schools from the perspective of regular teachers in public schools in Jourdan', EKB Journal Management System, 18(67.1), pp. 1-27. doi: 10.21608/sero.2025.410782
خالـد أميـن بنـي موسـى, . معـوقـات دمـج الطلبـة ذوي اضطـراب طيـف التـوحـد بالمدارس الحكومية من وجهة نظر المعلمين العاديين فـي المـدارس الحكـوميــة فـي الاردن Obstacles to the Integration of students with autism spectrum disorder into public schools from the perspective of regular teachers in public schools in Jourdan. EKB Journal Management System, 2025; 18(67.1): 1-27. doi: 10.21608/sero.2025.410782