توظيف لغة الإشارة بنمطي (الوكيل الذكي / المترجم) في المقررات مفتوحة المصدر MOOCs في تنمية مفاهيم الأمن السيبراني والتقبل التكنولوجي لدى الطلاب الصم بكلية التربية النوعيه The Effect of Using Sign Language (Agent/ Interpreter) in Massive Open Online Courses for Deaf and Hearing-Impaired Students at The Faculty of Specific Education for Developing Their Cybersecur
أحمد, ., السيد, . (2024). توظيف لغة الإشارة بنمطي (الوكيل الذكي / المترجم) في المقررات مفتوحة المصدر MOOCs في تنمية مفاهيم الأمن السيبراني والتقبل التكنولوجي لدى الطلاب الصم بكلية التربية النوعيه The Effect of Using Sign Language (Agent/ Interpreter) in Massive Open Online Courses for Deaf and Hearing-Impaired Students at The Faculty of Specific Education for Developing Their Cybersecur. EKB Journal Management System, 30(7.3), 851-944. doi: 10.21608/jsu.2024.410901
محمود محمد حسين أحمد; سحر محمد السيد. "توظيف لغة الإشارة بنمطي (الوكيل الذكي / المترجم) في المقررات مفتوحة المصدر MOOCs في تنمية مفاهيم الأمن السيبراني والتقبل التكنولوجي لدى الطلاب الصم بكلية التربية النوعيه The Effect of Using Sign Language (Agent/ Interpreter) in Massive Open Online Courses for Deaf and Hearing-Impaired Students at The Faculty of Specific Education for Developing Their Cybersecur". EKB Journal Management System, 30, 7.3, 2024, 851-944. doi: 10.21608/jsu.2024.410901
أحمد, ., السيد, . (2024). 'توظيف لغة الإشارة بنمطي (الوكيل الذكي / المترجم) في المقررات مفتوحة المصدر MOOCs في تنمية مفاهيم الأمن السيبراني والتقبل التكنولوجي لدى الطلاب الصم بكلية التربية النوعيه The Effect of Using Sign Language (Agent/ Interpreter) in Massive Open Online Courses for Deaf and Hearing-Impaired Students at The Faculty of Specific Education for Developing Their Cybersecur', EKB Journal Management System, 30(7.3), pp. 851-944. doi: 10.21608/jsu.2024.410901
أحمد, ., السيد, . توظيف لغة الإشارة بنمطي (الوكيل الذكي / المترجم) في المقررات مفتوحة المصدر MOOCs في تنمية مفاهيم الأمن السيبراني والتقبل التكنولوجي لدى الطلاب الصم بكلية التربية النوعيه The Effect of Using Sign Language (Agent/ Interpreter) in Massive Open Online Courses for Deaf and Hearing-Impaired Students at The Faculty of Specific Education for Developing Their Cybersecur. EKB Journal Management System, 2024; 30(7.3): 851-944. doi: 10.21608/jsu.2024.410901