اثر استخدام استراتيجية العصف الذهني علي تنمية بعض جوانب التعلم في درس التربية الرياضية لدي تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساس The effect of using the brainstorming strategy on the development of some aspects of learning in the physical education lesson for students of the second cycle of basic education
أيوب, ., الششتاوي, ., هلال, ., الحمضي, . (2024). اثر استخدام استراتيجية العصف الذهني علي تنمية بعض جوانب التعلم في درس التربية الرياضية لدي تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساس The effect of using the brainstorming strategy on the development of some aspects of learning in the physical education lesson for students of the second cycle of basic education. EKB Journal Management System, 15(1), 164-193. doi: 10.21608/mkod.2024.301277.1460
ولاء سيدأحمد بسيونى أيوب; محمد السيد الششتاوي; رضا مصطفي هلال; غادة محمد الحمضي. "اثر استخدام استراتيجية العصف الذهني علي تنمية بعض جوانب التعلم في درس التربية الرياضية لدي تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساس The effect of using the brainstorming strategy on the development of some aspects of learning in the physical education lesson for students of the second cycle of basic education". EKB Journal Management System, 15, 1, 2024, 164-193. doi: 10.21608/mkod.2024.301277.1460
أيوب, ., الششتاوي, ., هلال, ., الحمضي, . (2024). 'اثر استخدام استراتيجية العصف الذهني علي تنمية بعض جوانب التعلم في درس التربية الرياضية لدي تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساس The effect of using the brainstorming strategy on the development of some aspects of learning in the physical education lesson for students of the second cycle of basic education', EKB Journal Management System, 15(1), pp. 164-193. doi: 10.21608/mkod.2024.301277.1460
أيوب, ., الششتاوي, ., هلال, ., الحمضي, . اثر استخدام استراتيجية العصف الذهني علي تنمية بعض جوانب التعلم في درس التربية الرياضية لدي تلاميذ الحلقة الثانية من التعليم الأساس The effect of using the brainstorming strategy on the development of some aspects of learning in the physical education lesson for students of the second cycle of basic education. EKB Journal Management System, 2024; 15(1): 164-193. doi: 10.21608/mkod.2024.301277.1460