درجة وعي معلمي التربية الإسلامية بمدخل التعليم من أجل التنمية المستدامة "ESD" وتطبيقاته العملية من منظور تربوي إسلامي The Awareness Level of Islamic Education Teachers of the Education for Sustainable Development (ESD) Approach and Its Practical Applications from an Islamic Educational Perspective
الثقفي, . (2024). درجة وعي معلمي التربية الإسلامية بمدخل التعليم من أجل التنمية المستدامة "ESD" وتطبيقاته العملية من منظور تربوي إسلامي The Awareness Level of Islamic Education Teachers of the Education for Sustainable Development (ESD) Approach and Its Practical Applications from an Islamic Educational Perspective. EKB Journal Management System, 30(12.4), 1139-1234. doi: 10.21608/jsu.2024.416004
مهدية صالح خلف الثقفي. "درجة وعي معلمي التربية الإسلامية بمدخل التعليم من أجل التنمية المستدامة "ESD" وتطبيقاته العملية من منظور تربوي إسلامي The Awareness Level of Islamic Education Teachers of the Education for Sustainable Development (ESD) Approach and Its Practical Applications from an Islamic Educational Perspective". EKB Journal Management System, 30, 12.4, 2024, 1139-1234. doi: 10.21608/jsu.2024.416004
الثقفي, . (2024). 'درجة وعي معلمي التربية الإسلامية بمدخل التعليم من أجل التنمية المستدامة "ESD" وتطبيقاته العملية من منظور تربوي إسلامي The Awareness Level of Islamic Education Teachers of the Education for Sustainable Development (ESD) Approach and Its Practical Applications from an Islamic Educational Perspective', EKB Journal Management System, 30(12.4), pp. 1139-1234. doi: 10.21608/jsu.2024.416004
الثقفي, . درجة وعي معلمي التربية الإسلامية بمدخل التعليم من أجل التنمية المستدامة "ESD" وتطبيقاته العملية من منظور تربوي إسلامي The Awareness Level of Islamic Education Teachers of the Education for Sustainable Development (ESD) Approach and Its Practical Applications from an Islamic Educational Perspective. EKB Journal Management System, 2024; 30(12.4): 1139-1234. doi: 10.21608/jsu.2024.416004