أهميـة استخـدام التقنيـات المسـاعـدة فـي تمكيـن التـلاميـذ ذوي الإعـاقــة الفكـريــة مــن الـوصـول لمنـاهـج التعليـم العــــامThe importance of using technologies to enable students with intellectual disabilities assistive to access general education curricula
العجاجي, . (2025). أهميـة استخـدام التقنيـات المسـاعـدة فـي تمكيـن التـلاميـذ ذوي الإعـاقــة الفكـريــة مــن الـوصـول لمنـاهـج التعليـم العــــامThe importance of using technologies to enable students with intellectual disabilities assistive to access general education curricula. EKB Journal Management System, 19(68.1), 69-102. doi: 10.21608/sero.2025.416582
صالح العجاجي. "أهميـة استخـدام التقنيـات المسـاعـدة فـي تمكيـن التـلاميـذ ذوي الإعـاقــة الفكـريــة مــن الـوصـول لمنـاهـج التعليـم العــــامThe importance of using technologies to enable students with intellectual disabilities assistive to access general education curricula". EKB Journal Management System, 19, 68.1, 2025, 69-102. doi: 10.21608/sero.2025.416582
العجاجي, . (2025). 'أهميـة استخـدام التقنيـات المسـاعـدة فـي تمكيـن التـلاميـذ ذوي الإعـاقــة الفكـريــة مــن الـوصـول لمنـاهـج التعليـم العــــامThe importance of using technologies to enable students with intellectual disabilities assistive to access general education curricula', EKB Journal Management System, 19(68.1), pp. 69-102. doi: 10.21608/sero.2025.416582
العجاجي, . أهميـة استخـدام التقنيـات المسـاعـدة فـي تمكيـن التـلاميـذ ذوي الإعـاقــة الفكـريــة مــن الـوصـول لمنـاهـج التعليـم العــــامThe importance of using technologies to enable students with intellectual disabilities assistive to access general education curricula. EKB Journal Management System, 2025; 19(68.1): 69-102. doi: 10.21608/sero.2025.416582