متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives
الغامدي, ., غريب, . (2025). متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives. EKB Journal Management System, 19(68.2), 1-43. doi: 10.21608/sero.2025.416585
اريج الغامدي; ريم غريب. "متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives". EKB Journal Management System, 19, 68.2, 2025, 1-43. doi: 10.21608/sero.2025.416585
الغامدي, ., غريب, . (2025). 'متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives', EKB Journal Management System, 19(68.2), pp. 1-43. doi: 10.21608/sero.2025.416585
الغامدي, ., غريب, . متطلبـات التربية البدنيـة المكيفـة وعلاقتهـا بتطـويـر مفهـوم الـذات للطلبـة ذوي الإعـاقـة الفكـريـة مـن وجهـة نظـر معلميهــمRequirements of Adapted Physical Education and Their Relationship to the Development of Self-Concept Among Students with Intellectual Disabilities from Teachers' Perspectives. EKB Journal Management System, 2025; 19(68.2): 1-43. doi: 10.21608/sero.2025.416585