أثر استخدام تقنية الإنفوجرافيك التفاعلي في تنمية مفاهيم المصادر المرجعية وفعالية الذات الأكاديمية لدي طلاب قسم دراسات المعلومات: دراسة تجريبية. The effect of using interactive infographic technology in developing the concepts of reference sources and academic self-efficacy among students of the Department of Information Studies: an experimental study
مرسي, . (2025). أثر استخدام تقنية الإنفوجرافيك التفاعلي في تنمية مفاهيم المصادر المرجعية وفعالية الذات الأكاديمية لدي طلاب قسم دراسات المعلومات: دراسة تجريبية. The effect of using interactive infographic technology in developing the concepts of reference sources and academic self-efficacy among students of the Department of Information Studies: an experimental study. EKB Journal Management System, 2025(58), 3177-3229. doi: 10.21608/jartf.2025.416618
نادية سعد مرسي. "أثر استخدام تقنية الإنفوجرافيك التفاعلي في تنمية مفاهيم المصادر المرجعية وفعالية الذات الأكاديمية لدي طلاب قسم دراسات المعلومات: دراسة تجريبية. The effect of using interactive infographic technology in developing the concepts of reference sources and academic self-efficacy among students of the Department of Information Studies: an experimental study". EKB Journal Management System, 2025, 58, 2025, 3177-3229. doi: 10.21608/jartf.2025.416618
مرسي, . (2025). 'أثر استخدام تقنية الإنفوجرافيك التفاعلي في تنمية مفاهيم المصادر المرجعية وفعالية الذات الأكاديمية لدي طلاب قسم دراسات المعلومات: دراسة تجريبية. The effect of using interactive infographic technology in developing the concepts of reference sources and academic self-efficacy among students of the Department of Information Studies: an experimental study', EKB Journal Management System, 2025(58), pp. 3177-3229. doi: 10.21608/jartf.2025.416618
مرسي, . أثر استخدام تقنية الإنفوجرافيك التفاعلي في تنمية مفاهيم المصادر المرجعية وفعالية الذات الأكاديمية لدي طلاب قسم دراسات المعلومات: دراسة تجريبية. The effect of using interactive infographic technology in developing the concepts of reference sources and academic self-efficacy among students of the Department of Information Studies: an experimental study. EKB Journal Management System, 2025; 2025(58): 3177-3229. doi: 10.21608/jartf.2025.416618