فعالية بيئة تعلم افتراضيه قائمه علي نمط الممارسة (الموزع/ المكثف) على تنمية المفاهيم التكنولوجية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of a virtual learning environment according to the practice style (distributed/intensive) on developing technological concepts among middle school students
الجزار, ., الطباخ, ., الوكيل, ., عطية, . (2025). فعالية بيئة تعلم افتراضيه قائمه علي نمط الممارسة (الموزع/ المكثف) على تنمية المفاهيم التكنولوجية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of a virtual learning environment according to the practice style (distributed/intensive) on developing technological concepts among middle school students. EKB Journal Management System, 21(21), 548-570. doi: 10.21608/sjsep.2025.365774.1206
تامر الجزار; حسناء عبد العاطي الطباخ; محمود احمد ابراهيم الوكيل; ايمان شعبان عطية. "فعالية بيئة تعلم افتراضيه قائمه علي نمط الممارسة (الموزع/ المكثف) على تنمية المفاهيم التكنولوجية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of a virtual learning environment according to the practice style (distributed/intensive) on developing technological concepts among middle school students". EKB Journal Management System, 21, 21, 2025, 548-570. doi: 10.21608/sjsep.2025.365774.1206
الجزار, ., الطباخ, ., الوكيل, ., عطية, . (2025). 'فعالية بيئة تعلم افتراضيه قائمه علي نمط الممارسة (الموزع/ المكثف) على تنمية المفاهيم التكنولوجية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of a virtual learning environment according to the practice style (distributed/intensive) on developing technological concepts among middle school students', EKB Journal Management System, 21(21), pp. 548-570. doi: 10.21608/sjsep.2025.365774.1206
الجزار, ., الطباخ, ., الوكيل, ., عطية, . فعالية بيئة تعلم افتراضيه قائمه علي نمط الممارسة (الموزع/ المكثف) على تنمية المفاهيم التكنولوجية لدى تلاميذ المرحلة الإعدادية The effectiveness of a virtual learning environment according to the practice style (distributed/intensive) on developing technological concepts among middle school students. EKB Journal Management System, 2025; 21(21): 548-570. doi: 10.21608/sjsep.2025.365774.1206