تعزيز بيئة التعلم المستدامة بجامعة جازان: الدور الوسيط لرأس المال النفسي الأكاديمي في العلاقة بين التمكين النفسي والمشاركة الأكاديمية لدي طلاب الدراسات العليا Fostering a sustainable learning environment at Jazan University: The Mediating Role of Academic Psychological Capital in the Relationship between Psychological Empowerment and Academic Engagement among
عريشي, . (2025). تعزيز بيئة التعلم المستدامة بجامعة جازان: الدور الوسيط لرأس المال النفسي الأكاديمي في العلاقة بين التمكين النفسي والمشاركة الأكاديمية لدي طلاب الدراسات العليا Fostering a sustainable learning environment at Jazan University: The Mediating Role of Academic Psychological Capital in the Relationship between Psychological Empowerment and Academic Engagement among. EKB Journal Management System, 2025(58), 3277-3370. doi: 10.21608/jartf.2025.418322
صديق بن أحمد محمد عريشي. "تعزيز بيئة التعلم المستدامة بجامعة جازان: الدور الوسيط لرأس المال النفسي الأكاديمي في العلاقة بين التمكين النفسي والمشاركة الأكاديمية لدي طلاب الدراسات العليا Fostering a sustainable learning environment at Jazan University: The Mediating Role of Academic Psychological Capital in the Relationship between Psychological Empowerment and Academic Engagement among". EKB Journal Management System, 2025, 58, 2025, 3277-3370. doi: 10.21608/jartf.2025.418322
عريشي, . (2025). 'تعزيز بيئة التعلم المستدامة بجامعة جازان: الدور الوسيط لرأس المال النفسي الأكاديمي في العلاقة بين التمكين النفسي والمشاركة الأكاديمية لدي طلاب الدراسات العليا Fostering a sustainable learning environment at Jazan University: The Mediating Role of Academic Psychological Capital in the Relationship between Psychological Empowerment and Academic Engagement among', EKB Journal Management System, 2025(58), pp. 3277-3370. doi: 10.21608/jartf.2025.418322
عريشي, . تعزيز بيئة التعلم المستدامة بجامعة جازان: الدور الوسيط لرأس المال النفسي الأكاديمي في العلاقة بين التمكين النفسي والمشاركة الأكاديمية لدي طلاب الدراسات العليا Fostering a sustainable learning environment at Jazan University: The Mediating Role of Academic Psychological Capital in the Relationship between Psychological Empowerment and Academic Engagement among. EKB Journal Management System, 2025; 2025(58): 3277-3370. doi: 10.21608/jartf.2025.418322