سيناريوهات مقترحة للاحتراف الأكاديمي لأعضاء هيئة التدريس بجامعة المنوفيَّة في ضوء مدخل التَّوأمة الجامعيَّة Proposed Scenarios for the Academic Professionalism of Faculty Members in Menofia University in light of the University Twinning Approach.
. فتحي السيد علي, . (2025). سيناريوهات مقترحة للاحتراف الأكاديمي لأعضاء هيئة التدريس بجامعة المنوفيَّة في ضوء مدخل التَّوأمة الجامعيَّة Proposed Scenarios for the Academic Professionalism of Faculty Members in Menofia University in light of the University Twinning Approach.. EKB Journal Management System, 31(1.4), 1190-1315. doi: 10.21608/jsu.2025.422240
أسماء . فتحي السيد علي. "سيناريوهات مقترحة للاحتراف الأكاديمي لأعضاء هيئة التدريس بجامعة المنوفيَّة في ضوء مدخل التَّوأمة الجامعيَّة Proposed Scenarios for the Academic Professionalism of Faculty Members in Menofia University in light of the University Twinning Approach.". EKB Journal Management System, 31, 1.4, 2025, 1190-1315. doi: 10.21608/jsu.2025.422240
. فتحي السيد علي, . (2025). 'سيناريوهات مقترحة للاحتراف الأكاديمي لأعضاء هيئة التدريس بجامعة المنوفيَّة في ضوء مدخل التَّوأمة الجامعيَّة Proposed Scenarios for the Academic Professionalism of Faculty Members in Menofia University in light of the University Twinning Approach.', EKB Journal Management System, 31(1.4), pp. 1190-1315. doi: 10.21608/jsu.2025.422240
. فتحي السيد علي, . سيناريوهات مقترحة للاحتراف الأكاديمي لأعضاء هيئة التدريس بجامعة المنوفيَّة في ضوء مدخل التَّوأمة الجامعيَّة Proposed Scenarios for the Academic Professionalism of Faculty Members in Menofia University in light of the University Twinning Approach.. EKB Journal Management System, 2025; 31(1.4): 1190-1315. doi: 10.21608/jsu.2025.422240