اليقظة العقلية كمتغير وسيط بين كل من المرونة الانفعالية والذكاء الانفعالي لدى معلمي ومعلمات المدارس الإعدادية في منطقة الشمال" Mindfulness as a Mediating Variable Between Emotional Resilience and Emotional Intelligence Among Middle School Teachers in the Northern Region
فؤاد مصطفي حليحل, . (2025). اليقظة العقلية كمتغير وسيط بين كل من المرونة الانفعالية والذكاء الانفعالي لدى معلمي ومعلمات المدارس الإعدادية في منطقة الشمال" Mindfulness as a Mediating Variable Between Emotional Resilience and Emotional Intelligence Among Middle School Teachers in the Northern Region. EKB Journal Management System, 13(2), 179-191. doi: 10.18576//ijlms.2025.373710.1099
مزنة فؤاد مصطفي حليحل. "اليقظة العقلية كمتغير وسيط بين كل من المرونة الانفعالية والذكاء الانفعالي لدى معلمي ومعلمات المدارس الإعدادية في منطقة الشمال" Mindfulness as a Mediating Variable Between Emotional Resilience and Emotional Intelligence Among Middle School Teachers in the Northern Region". EKB Journal Management System, 13, 2, 2025, 179-191. doi: 10.18576//ijlms.2025.373710.1099
فؤاد مصطفي حليحل, . (2025). 'اليقظة العقلية كمتغير وسيط بين كل من المرونة الانفعالية والذكاء الانفعالي لدى معلمي ومعلمات المدارس الإعدادية في منطقة الشمال" Mindfulness as a Mediating Variable Between Emotional Resilience and Emotional Intelligence Among Middle School Teachers in the Northern Region', EKB Journal Management System, 13(2), pp. 179-191. doi: 10.18576//ijlms.2025.373710.1099
فؤاد مصطفي حليحل, . اليقظة العقلية كمتغير وسيط بين كل من المرونة الانفعالية والذكاء الانفعالي لدى معلمي ومعلمات المدارس الإعدادية في منطقة الشمال" Mindfulness as a Mediating Variable Between Emotional Resilience and Emotional Intelligence Among Middle School Teachers in the Northern Region. EKB Journal Management System, 2025; 13(2): 179-191. doi: 10.18576//ijlms.2025.373710.1099