تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah
العتيبي, ., السيد, . (2025). تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah. EKB Journal Management System, 33(33.1), 119-171. doi: 10.21608/jeor.2025.423442
وفاء العتيبي; فاطمة السيد. "تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah". EKB Journal Management System, 33, 33.1, 2025, 119-171. doi: 10.21608/jeor.2025.423442
العتيبي, ., السيد, . (2025). 'تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah', EKB Journal Management System, 33(33.1), pp. 119-171. doi: 10.21608/jeor.2025.423442
العتيبي, ., السيد, . تطبيقات الذكاء الاصطناعي في مجال التعليم كمنبئ بالهناء الذاتي لـدى عينـة مـن طلبـة المـرحلــة الثـانـويــة بمحـافظــة جــدة Artificial Intelligence Applications in Education as a Predictor of Subjective well-being among a asmple of High School Students in Jeddah. EKB Journal Management System, 2025; 33(33.1): 119-171. doi: 10.21608/jeor.2025.423442