أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university
علي, ., عواد, . (2025). أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university. EKB Journal Management System, 33(33.1), 253-320. doi: 10.21608/jeor.2025.423448
أسماء علي; آية عواد. "أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university". EKB Journal Management System, 33, 33.1, 2025, 253-320. doi: 10.21608/jeor.2025.423448
علي, ., عواد, . (2025). 'أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university', EKB Journal Management System, 33(33.1), pp. 253-320. doi: 10.21608/jeor.2025.423448
علي, ., عواد, . أثر استخدام الفيديو المترجم في تدريس التطريز على التحصيل والشغف الأكاديمي لدى الطلاب ذوي الإعاقة السمعية بالجامعةThe impact of using subtitled video in teaching embroidery on the academic achievement and passion of students with hearing impairment at the university. EKB Journal Management System, 2025; 33(33.1): 253-320. doi: 10.21608/jeor.2025.423448