النمذجة البنائية للعلاقات السببية بين أبعاد التنافر المعرفي و الإجهاد الأكاديمي و التجول العقلى لدى طلاب الجامعة المتعثرين دراسياً Structural Modeling of Causal Relationships Between Dimensions of Cognitive Dissonance, Academic Stress, and Mind Wandering Among Underachieving University Students
سمير سيد علي مكي, . (2025). النمذجة البنائية للعلاقات السببية بين أبعاد التنافر المعرفي و الإجهاد الأكاديمي و التجول العقلى لدى طلاب الجامعة المتعثرين دراسياً Structural Modeling of Causal Relationships Between Dimensions of Cognitive Dissonance, Academic Stress, and Mind Wandering Among Underachieving University Students. EKB Journal Management System, 31(2.3), 679-770. doi: 10.21608/jsu.2025.425509
دينا سمير سيد علي مكي. "النمذجة البنائية للعلاقات السببية بين أبعاد التنافر المعرفي و الإجهاد الأكاديمي و التجول العقلى لدى طلاب الجامعة المتعثرين دراسياً Structural Modeling of Causal Relationships Between Dimensions of Cognitive Dissonance, Academic Stress, and Mind Wandering Among Underachieving University Students". EKB Journal Management System, 31, 2.3, 2025, 679-770. doi: 10.21608/jsu.2025.425509
سمير سيد علي مكي, . (2025). 'النمذجة البنائية للعلاقات السببية بين أبعاد التنافر المعرفي و الإجهاد الأكاديمي و التجول العقلى لدى طلاب الجامعة المتعثرين دراسياً Structural Modeling of Causal Relationships Between Dimensions of Cognitive Dissonance, Academic Stress, and Mind Wandering Among Underachieving University Students', EKB Journal Management System, 31(2.3), pp. 679-770. doi: 10.21608/jsu.2025.425509
سمير سيد علي مكي, . النمذجة البنائية للعلاقات السببية بين أبعاد التنافر المعرفي و الإجهاد الأكاديمي و التجول العقلى لدى طلاب الجامعة المتعثرين دراسياً Structural Modeling of Causal Relationships Between Dimensions of Cognitive Dissonance, Academic Stress, and Mind Wandering Among Underachieving University Students. EKB Journal Management System, 2025; 31(2.3): 679-770. doi: 10.21608/jsu.2025.425509