واقع مشكلات تقييم وتشخيص طلاب ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهـد وبرامـج التربيـة الخاصـة مـن وجهـة نظــر الإخصائييـن والوالديـن بمدينـة جــدةThe reality of the problems of evaluating and diagnosing students with intellectual disability in special education institutes and programs from specialists, teachers, and parents' perspectives in Jeddah
مشيط, ., العمري, . (2025). واقع مشكلات تقييم وتشخيص طلاب ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهـد وبرامـج التربيـة الخاصـة مـن وجهـة نظــر الإخصائييـن والوالديـن بمدينـة جــدةThe reality of the problems of evaluating and diagnosing students with intellectual disability in special education institutes and programs from specialists, teachers, and parents' perspectives in Jeddah. EKB Journal Management System, 33(33.2), 147-197. doi: 10.21608/jeor.2025.425973
محمد مشيط; عبدالله العمري. "واقع مشكلات تقييم وتشخيص طلاب ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهـد وبرامـج التربيـة الخاصـة مـن وجهـة نظــر الإخصائييـن والوالديـن بمدينـة جــدةThe reality of the problems of evaluating and diagnosing students with intellectual disability in special education institutes and programs from specialists, teachers, and parents' perspectives in Jeddah". EKB Journal Management System, 33, 33.2, 2025, 147-197. doi: 10.21608/jeor.2025.425973
مشيط, ., العمري, . (2025). 'واقع مشكلات تقييم وتشخيص طلاب ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهـد وبرامـج التربيـة الخاصـة مـن وجهـة نظــر الإخصائييـن والوالديـن بمدينـة جــدةThe reality of the problems of evaluating and diagnosing students with intellectual disability in special education institutes and programs from specialists, teachers, and parents' perspectives in Jeddah', EKB Journal Management System, 33(33.2), pp. 147-197. doi: 10.21608/jeor.2025.425973
مشيط, ., العمري, . واقع مشكلات تقييم وتشخيص طلاب ذوي الإعاقة الفكرية بمعاهـد وبرامـج التربيـة الخاصـة مـن وجهـة نظــر الإخصائييـن والوالديـن بمدينـة جــدةThe reality of the problems of evaluating and diagnosing students with intellectual disability in special education institutes and programs from specialists, teachers, and parents' perspectives in Jeddah. EKB Journal Management System, 2025; 33(33.2): 147-197. doi: 10.21608/jeor.2025.425973