الـرَّفـاه الرُّوحي وعلاقتـه بالضُّغـوط النَّفسيَّـة الْمُدرَكـة ودرجـة الصَّلابـة النَّفسيَّـة لـدى عينـة مـن مُعَلِّمـات المـدارس الْحُكـوميَّـة فِـي دولـة الكـويــت Spiritual well-being and its relationship to perceived psychological stress and the degree of psychological hardiness among a sample of female public school teachers in the Stat
العازمي, ., النسعة, . (2025). الـرَّفـاه الرُّوحي وعلاقتـه بالضُّغـوط النَّفسيَّـة الْمُدرَكـة ودرجـة الصَّلابـة النَّفسيَّـة لـدى عينـة مـن مُعَلِّمـات المـدارس الْحُكـوميَّـة فِـي دولـة الكـويــت Spiritual well-being and its relationship to perceived psychological stress and the degree of psychological hardiness among a sample of female public school teachers in the Stat. EKB Journal Management System, 33(33.2), 363-401. doi: 10.21608/jeor.2025.425981
موضي العازمي; ميس النسعة. "الـرَّفـاه الرُّوحي وعلاقتـه بالضُّغـوط النَّفسيَّـة الْمُدرَكـة ودرجـة الصَّلابـة النَّفسيَّـة لـدى عينـة مـن مُعَلِّمـات المـدارس الْحُكـوميَّـة فِـي دولـة الكـويــت Spiritual well-being and its relationship to perceived psychological stress and the degree of psychological hardiness among a sample of female public school teachers in the Stat". EKB Journal Management System, 33, 33.2, 2025, 363-401. doi: 10.21608/jeor.2025.425981
العازمي, ., النسعة, . (2025). 'الـرَّفـاه الرُّوحي وعلاقتـه بالضُّغـوط النَّفسيَّـة الْمُدرَكـة ودرجـة الصَّلابـة النَّفسيَّـة لـدى عينـة مـن مُعَلِّمـات المـدارس الْحُكـوميَّـة فِـي دولـة الكـويــت Spiritual well-being and its relationship to perceived psychological stress and the degree of psychological hardiness among a sample of female public school teachers in the Stat', EKB Journal Management System, 33(33.2), pp. 363-401. doi: 10.21608/jeor.2025.425981
العازمي, ., النسعة, . الـرَّفـاه الرُّوحي وعلاقتـه بالضُّغـوط النَّفسيَّـة الْمُدرَكـة ودرجـة الصَّلابـة النَّفسيَّـة لـدى عينـة مـن مُعَلِّمـات المـدارس الْحُكـوميَّـة فِـي دولـة الكـويــت Spiritual well-being and its relationship to perceived psychological stress and the degree of psychological hardiness among a sample of female public school teachers in the Stat. EKB Journal Management System, 2025; 33(33.2): 363-401. doi: 10.21608/jeor.2025.425981