" فاعلية استراتيجية التعلم بالتلعيب( Gamification) في تنمية مهارات (القراءة) لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في مقرر التكنولوجيا بالمرحلة الابتدائية" "The Effectiveness of the Gamification Learning Strategy in Developing Reading Skills among Students with Learning Disabilities in the Technology Curriculum at the Elementary Level"
الحشاش, ., اسماعيل شعبان, ., سراج, ., عطية, . (2025). " فاعلية استراتيجية التعلم بالتلعيب( Gamification) في تنمية مهارات (القراءة) لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في مقرر التكنولوجيا بالمرحلة الابتدائية" "The Effectiveness of the Gamification Learning Strategy in Developing Reading Skills among Students with Learning Disabilities in the Technology Curriculum at the Elementary Level". EKB Journal Management System, 21(21), 498-518. doi: 10.21608/sjsep.2025.368025.1210
هانم فتحي راشد الحشاش; حمدي اسماعيل شعبان; ثريا محمد سراج; ايمان شعبان عطية. "" فاعلية استراتيجية التعلم بالتلعيب( Gamification) في تنمية مهارات (القراءة) لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في مقرر التكنولوجيا بالمرحلة الابتدائية" "The Effectiveness of the Gamification Learning Strategy in Developing Reading Skills among Students with Learning Disabilities in the Technology Curriculum at the Elementary Level"". EKB Journal Management System, 21, 21, 2025, 498-518. doi: 10.21608/sjsep.2025.368025.1210
الحشاش, ., اسماعيل شعبان, ., سراج, ., عطية, . (2025). '" فاعلية استراتيجية التعلم بالتلعيب( Gamification) في تنمية مهارات (القراءة) لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في مقرر التكنولوجيا بالمرحلة الابتدائية" "The Effectiveness of the Gamification Learning Strategy in Developing Reading Skills among Students with Learning Disabilities in the Technology Curriculum at the Elementary Level"', EKB Journal Management System, 21(21), pp. 498-518. doi: 10.21608/sjsep.2025.368025.1210
الحشاش, ., اسماعيل شعبان, ., سراج, ., عطية, . " فاعلية استراتيجية التعلم بالتلعيب( Gamification) في تنمية مهارات (القراءة) لدى التلاميذ ذوي صعوبات التعلم في مقرر التكنولوجيا بالمرحلة الابتدائية" "The Effectiveness of the Gamification Learning Strategy in Developing Reading Skills among Students with Learning Disabilities in the Technology Curriculum at the Elementary Level". EKB Journal Management System, 2025; 21(21): 498-518. doi: 10.21608/sjsep.2025.368025.1210