واقع استخدام القصص الرقمية في تنمية بعض المهارات الاجتماعية للتلميذات ذوات الإعاقة الفكرية البسيطة من وجهة نظر معلماتهن بجدةThe Reality of Using Digital Stories to Develop Certain Social Skills for Female Students with Mild Intellectual Disabilities from the Perspective of Their Teachers in Jeddah
السهلي, ., الجهني, . (2025). واقع استخدام القصص الرقمية في تنمية بعض المهارات الاجتماعية للتلميذات ذوات الإعاقة الفكرية البسيطة من وجهة نظر معلماتهن بجدةThe Reality of Using Digital Stories to Develop Certain Social Skills for Female Students with Mild Intellectual Disabilities from the Perspective of Their Teachers in Jeddah. EKB Journal Management System, 20(69.2), 201-241. doi: 10.21608/sero.2025.426682
سارة السهلي; دارين الجهني. "واقع استخدام القصص الرقمية في تنمية بعض المهارات الاجتماعية للتلميذات ذوات الإعاقة الفكرية البسيطة من وجهة نظر معلماتهن بجدةThe Reality of Using Digital Stories to Develop Certain Social Skills for Female Students with Mild Intellectual Disabilities from the Perspective of Their Teachers in Jeddah". EKB Journal Management System, 20, 69.2, 2025, 201-241. doi: 10.21608/sero.2025.426682
السهلي, ., الجهني, . (2025). 'واقع استخدام القصص الرقمية في تنمية بعض المهارات الاجتماعية للتلميذات ذوات الإعاقة الفكرية البسيطة من وجهة نظر معلماتهن بجدةThe Reality of Using Digital Stories to Develop Certain Social Skills for Female Students with Mild Intellectual Disabilities from the Perspective of Their Teachers in Jeddah', EKB Journal Management System, 20(69.2), pp. 201-241. doi: 10.21608/sero.2025.426682
السهلي, ., الجهني, . واقع استخدام القصص الرقمية في تنمية بعض المهارات الاجتماعية للتلميذات ذوات الإعاقة الفكرية البسيطة من وجهة نظر معلماتهن بجدةThe Reality of Using Digital Stories to Develop Certain Social Skills for Female Students with Mild Intellectual Disabilities from the Perspective of Their Teachers in Jeddah. EKB Journal Management System, 2025; 20(69.2): 201-241. doi: 10.21608/sero.2025.426682