معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools
الحواس, ., العجلان, . (2025). معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools. EKB Journal Management System, 21(70.2), 1-56. doi: 10.21608/sero.2025.432539
غفران الحواس; محمد العجلان. "معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools". EKB Journal Management System, 21, 70.2, 2025, 1-56. doi: 10.21608/sero.2025.432539
الحواس, ., العجلان, . (2025). 'معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools', EKB Journal Management System, 21(70.2), pp. 1-56. doi: 10.21608/sero.2025.432539
الحواس, ., العجلان, . معـرفــة معلمـي ذوي الإعـاقـات الفكـريـــة والنمـــائيـــة بالدليل التنظيمـي والاجرائــي داخــل معاهــد وبرامــج الــدمــجKnowledge of Teachers with Intellectual and developmental Disabilities of the Organizational and Procedural Guide within the Institutes and Integration Schools. EKB Journal Management System, 2025; 21(70.2): 1-56. doi: 10.21608/sero.2025.432539