ريادة الأعمال الرقمية مدخل لتحقيق التميز المؤسسي من وجهة نظر معلمي المدارس الثانوية الفنية التجارية المتقدمة بمصر ( دراسة ميدانية من منظور تربوي) Digital Entrepreneurship A Gateway to Achieving Institutional Excellence from the Perspective of Teachers of Advanced Technical Commercial Secondary Schools in Egypt: A Field Study from an Educational Perspective
محمد حسين قريشي, . (2025). ريادة الأعمال الرقمية مدخل لتحقيق التميز المؤسسي من وجهة نظر معلمي المدارس الثانوية الفنية التجارية المتقدمة بمصر ( دراسة ميدانية من منظور تربوي) Digital Entrepreneurship A Gateway to Achieving Institutional Excellence from the Perspective of Teachers of Advanced Technical Commercial Secondary Schools in Egypt: A Field Study from an Educational Perspective. EKB Journal Management System, 13(3), 33-72. doi: 10.18576//ijlms.2025.388808.1103
الحسين حامد محمد حسين قريشي. "ريادة الأعمال الرقمية مدخل لتحقيق التميز المؤسسي من وجهة نظر معلمي المدارس الثانوية الفنية التجارية المتقدمة بمصر ( دراسة ميدانية من منظور تربوي) Digital Entrepreneurship A Gateway to Achieving Institutional Excellence from the Perspective of Teachers of Advanced Technical Commercial Secondary Schools in Egypt: A Field Study from an Educational Perspective". EKB Journal Management System, 13, 3, 2025, 33-72. doi: 10.18576//ijlms.2025.388808.1103
محمد حسين قريشي, . (2025). 'ريادة الأعمال الرقمية مدخل لتحقيق التميز المؤسسي من وجهة نظر معلمي المدارس الثانوية الفنية التجارية المتقدمة بمصر ( دراسة ميدانية من منظور تربوي) Digital Entrepreneurship A Gateway to Achieving Institutional Excellence from the Perspective of Teachers of Advanced Technical Commercial Secondary Schools in Egypt: A Field Study from an Educational Perspective', EKB Journal Management System, 13(3), pp. 33-72. doi: 10.18576//ijlms.2025.388808.1103
محمد حسين قريشي, . ريادة الأعمال الرقمية مدخل لتحقيق التميز المؤسسي من وجهة نظر معلمي المدارس الثانوية الفنية التجارية المتقدمة بمصر ( دراسة ميدانية من منظور تربوي) Digital Entrepreneurship A Gateway to Achieving Institutional Excellence from the Perspective of Teachers of Advanced Technical Commercial Secondary Schools in Egypt: A Field Study from an Educational Perspective. EKB Journal Management System, 2025; 13(3): 33-72. doi: 10.18576//ijlms.2025.388808.1103