فاعلية برنامج تدريبى قائم على نظرية المرونة المعرفية فى تحسين الاندماج الأكاديمى وخفض العجز المتعلم لدى طلاب كلية التربية The Effectiveness of Training Program Based on Cognitive Flexibility Theory in Improving Academic Engagement and Reducing Learned Helplessness among Faculty of Education Students
حسن فتحى عبد الحميد, ., محمد عبد العال, . (2025). فاعلية برنامج تدريبى قائم على نظرية المرونة المعرفية فى تحسين الاندماج الأكاديمى وخفض العجز المتعلم لدى طلاب كلية التربية The Effectiveness of Training Program Based on Cognitive Flexibility Theory in Improving Academic Engagement and Reducing Learned Helplessness among Faculty of Education Students. EKB Journal Management System, 31(5.3), 697-781. doi: 10.21608/jsu.2025.434137
ميرفت حسن فتحى عبد الحميد; إيمان محمد عبد العال. "فاعلية برنامج تدريبى قائم على نظرية المرونة المعرفية فى تحسين الاندماج الأكاديمى وخفض العجز المتعلم لدى طلاب كلية التربية The Effectiveness of Training Program Based on Cognitive Flexibility Theory in Improving Academic Engagement and Reducing Learned Helplessness among Faculty of Education Students". EKB Journal Management System, 31, 5.3, 2025, 697-781. doi: 10.21608/jsu.2025.434137
حسن فتحى عبد الحميد, ., محمد عبد العال, . (2025). 'فاعلية برنامج تدريبى قائم على نظرية المرونة المعرفية فى تحسين الاندماج الأكاديمى وخفض العجز المتعلم لدى طلاب كلية التربية The Effectiveness of Training Program Based on Cognitive Flexibility Theory in Improving Academic Engagement and Reducing Learned Helplessness among Faculty of Education Students', EKB Journal Management System, 31(5.3), pp. 697-781. doi: 10.21608/jsu.2025.434137
حسن فتحى عبد الحميد, ., محمد عبد العال, . فاعلية برنامج تدريبى قائم على نظرية المرونة المعرفية فى تحسين الاندماج الأكاديمى وخفض العجز المتعلم لدى طلاب كلية التربية The Effectiveness of Training Program Based on Cognitive Flexibility Theory in Improving Academic Engagement and Reducing Learned Helplessness among Faculty of Education Students. EKB Journal Management System, 2025; 31(5.3): 697-781. doi: 10.21608/jsu.2025.434137