العلاقة بين تجزئة السوق والحصة السوقية دراسة تطبيقية على عملاء المطاعم بالمملكة العربية السعودية The relationship between Market Segmentation and Market Share: An applied study on customers of Restaurants in The Kingdom of Saudi Arabia
شلبى, ., إسماعيل, . (2025). العلاقة بين تجزئة السوق والحصة السوقية دراسة تطبيقية على عملاء المطاعم بالمملكة العربية السعودية The relationship between Market Segmentation and Market Share: An applied study on customers of Restaurants in The Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 1(4.1), 1037-1078. doi: 10.21608/ebdaa.2025.393894.1021
محمد صلاح السيد شلبى; إبراهيم يوسف فرحات إسماعيل. "العلاقة بين تجزئة السوق والحصة السوقية دراسة تطبيقية على عملاء المطاعم بالمملكة العربية السعودية The relationship between Market Segmentation and Market Share: An applied study on customers of Restaurants in The Kingdom of Saudi Arabia". EKB Journal Management System, 1, 4.1, 2025, 1037-1078. doi: 10.21608/ebdaa.2025.393894.1021
شلبى, ., إسماعيل, . (2025). 'العلاقة بين تجزئة السوق والحصة السوقية دراسة تطبيقية على عملاء المطاعم بالمملكة العربية السعودية The relationship between Market Segmentation and Market Share: An applied study on customers of Restaurants in The Kingdom of Saudi Arabia', EKB Journal Management System, 1(4.1), pp. 1037-1078. doi: 10.21608/ebdaa.2025.393894.1021
شلبى, ., إسماعيل, . العلاقة بين تجزئة السوق والحصة السوقية دراسة تطبيقية على عملاء المطاعم بالمملكة العربية السعودية The relationship between Market Segmentation and Market Share: An applied study on customers of Restaurants in The Kingdom of Saudi Arabia. EKB Journal Management System, 2025; 1(4.1): 1037-1078. doi: 10.21608/ebdaa.2025.393894.1021