مستوى تمكّن معلمي اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات الفهم القرائي لدى طلاب الصف الخامس الابتدائي وعلاقتها ببعض المتغيرات The level of Arabic language teachers' mastery of methods for developing reading comprehension skills among fifth-grade primary school students and their relationship to some variables
الشهراني, . (2025). مستوى تمكّن معلمي اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات الفهم القرائي لدى طلاب الصف الخامس الابتدائي وعلاقتها ببعض المتغيرات The level of Arabic language teachers' mastery of methods for developing reading comprehension skills among fifth-grade primary school students and their relationship to some variables. EKB Journal Management System, 19(35), 103-165. doi: 10.21608/ijcte.2025.365822.1127
سعيد الشهراني. "مستوى تمكّن معلمي اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات الفهم القرائي لدى طلاب الصف الخامس الابتدائي وعلاقتها ببعض المتغيرات The level of Arabic language teachers' mastery of methods for developing reading comprehension skills among fifth-grade primary school students and their relationship to some variables". EKB Journal Management System, 19, 35, 2025, 103-165. doi: 10.21608/ijcte.2025.365822.1127
الشهراني, . (2025). 'مستوى تمكّن معلمي اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات الفهم القرائي لدى طلاب الصف الخامس الابتدائي وعلاقتها ببعض المتغيرات The level of Arabic language teachers' mastery of methods for developing reading comprehension skills among fifth-grade primary school students and their relationship to some variables', EKB Journal Management System, 19(35), pp. 103-165. doi: 10.21608/ijcte.2025.365822.1127
الشهراني, . مستوى تمكّن معلمي اللغة العربية من أساليب تنمية مهارات الفهم القرائي لدى طلاب الصف الخامس الابتدائي وعلاقتها ببعض المتغيرات The level of Arabic language teachers' mastery of methods for developing reading comprehension skills among fifth-grade primary school students and their relationship to some variables. EKB Journal Management System, 2025; 19(35): 103-165. doi: 10.21608/ijcte.2025.365822.1127