"برنامج قائم على توجهات الاختبارات الدولية في العلوم لتنمية مهارات حل المشكلات إبداعيا لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية" " A program based on international science testing trends to develop creative problem-solving skills among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia "
الفقيري, ., أحمد, ., أحمد, . (2025). "برنامج قائم على توجهات الاختبارات الدولية في العلوم لتنمية مهارات حل المشكلات إبداعيا لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية" " A program based on international science testing trends to develop creative problem-solving skills among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia ". EKB Journal Management System, 19(35), 210-258. doi: 10.21608/ijcte.2025.441491
محمد خلف عوض الفقيري; أميمة محمد عفيفي أحمد; هناء فاروق أحمد. ""برنامج قائم على توجهات الاختبارات الدولية في العلوم لتنمية مهارات حل المشكلات إبداعيا لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية" " A program based on international science testing trends to develop creative problem-solving skills among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia "". EKB Journal Management System, 19, 35, 2025, 210-258. doi: 10.21608/ijcte.2025.441491
الفقيري, ., أحمد, ., أحمد, . (2025). '"برنامج قائم على توجهات الاختبارات الدولية في العلوم لتنمية مهارات حل المشكلات إبداعيا لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية" " A program based on international science testing trends to develop creative problem-solving skills among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia "', EKB Journal Management System, 19(35), pp. 210-258. doi: 10.21608/ijcte.2025.441491
الفقيري, ., أحمد, ., أحمد, . "برنامج قائم على توجهات الاختبارات الدولية في العلوم لتنمية مهارات حل المشكلات إبداعيا لدى تلاميذ الصف الثاني متوسط بالمملكة العربية السعودية" " A program based on international science testing trends to develop creative problem-solving skills among second-grade middle school students in the Kingdom of Saudi Arabia ". EKB Journal Management System, 2025; 19(35): 210-258. doi: 10.21608/ijcte.2025.441491