قياس رضا المستفيدين من الخدمات الاجتماعية: مدخل لتحسين الجودة وتعزيز الكفاءة في برامج العمل الاجتماعي Measuring Beneficiary Satisfaction with Social Services: An Approach to Improving Quality and Enhancing Efficiency in Social Work
العود, . (2025). قياس رضا المستفيدين من الخدمات الاجتماعية: مدخل لتحسين الجودة وتعزيز الكفاءة في برامج العمل الاجتماعي Measuring Beneficiary Satisfaction with Social Services: An Approach to Improving Quality and Enhancing Efficiency in Social Work. EKB Journal Management System, 85(4), 15-34. doi: 10.21608/egjsw.2025.402714.1506
ناصر بن صالح العود. "قياس رضا المستفيدين من الخدمات الاجتماعية: مدخل لتحسين الجودة وتعزيز الكفاءة في برامج العمل الاجتماعي Measuring Beneficiary Satisfaction with Social Services: An Approach to Improving Quality and Enhancing Efficiency in Social Work". EKB Journal Management System, 85, 4, 2025, 15-34. doi: 10.21608/egjsw.2025.402714.1506
العود, . (2025). 'قياس رضا المستفيدين من الخدمات الاجتماعية: مدخل لتحسين الجودة وتعزيز الكفاءة في برامج العمل الاجتماعي Measuring Beneficiary Satisfaction with Social Services: An Approach to Improving Quality and Enhancing Efficiency in Social Work', EKB Journal Management System, 85(4), pp. 15-34. doi: 10.21608/egjsw.2025.402714.1506
العود, . قياس رضا المستفيدين من الخدمات الاجتماعية: مدخل لتحسين الجودة وتعزيز الكفاءة في برامج العمل الاجتماعي Measuring Beneficiary Satisfaction with Social Services: An Approach to Improving Quality and Enhancing Efficiency in Social Work. EKB Journal Management System, 2025; 85(4): 15-34. doi: 10.21608/egjsw.2025.402714.1506