العـلاقة بين اضطراب المعالجة الحسية وصعوبات التعلم النمائيـة لدى الأطفال المصابين بفرط الحركة ونقص الانتبـاه (ADHD) The Relationship between Sensory Processing Disorder and Developmental Learning Difficulties in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)
البكري, . (2024). العـلاقة بين اضطراب المعالجة الحسية وصعوبات التعلم النمائيـة لدى الأطفال المصابين بفرط الحركة ونقص الانتبـاه (ADHD) The Relationship between Sensory Processing Disorder and Developmental Learning Difficulties in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). EKB Journal Management System, 17(61.3), 333-359. doi: 10.21608/sero.2024.443467
احمد البكري. "العـلاقة بين اضطراب المعالجة الحسية وصعوبات التعلم النمائيـة لدى الأطفال المصابين بفرط الحركة ونقص الانتبـاه (ADHD) The Relationship between Sensory Processing Disorder and Developmental Learning Difficulties in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)". EKB Journal Management System, 17, 61.3, 2024, 333-359. doi: 10.21608/sero.2024.443467
البكري, . (2024). 'العـلاقة بين اضطراب المعالجة الحسية وصعوبات التعلم النمائيـة لدى الأطفال المصابين بفرط الحركة ونقص الانتبـاه (ADHD) The Relationship between Sensory Processing Disorder and Developmental Learning Difficulties in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD)', EKB Journal Management System, 17(61.3), pp. 333-359. doi: 10.21608/sero.2024.443467
البكري, . العـلاقة بين اضطراب المعالجة الحسية وصعوبات التعلم النمائيـة لدى الأطفال المصابين بفرط الحركة ونقص الانتبـاه (ADHD) The Relationship between Sensory Processing Disorder and Developmental Learning Difficulties in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). EKB Journal Management System, 2024; 17(61.3): 333-359. doi: 10.21608/sero.2024.443467