برنامج تعليمي قائم على المدخل التاريخي للرياضيات وفاعليته في تنمية استيعاب المفاهيم الرياضية والرغبة المنتجة لدى طلاب المرحلة الابتدائية An educational program based on the historical approach to mathematics and its effectiveness in developing the understanding of mathematical concepts and promoting productive desire among elementary school students.
العتيبي, ., الخزيم, . (2025). برنامج تعليمي قائم على المدخل التاريخي للرياضيات وفاعليته في تنمية استيعاب المفاهيم الرياضية والرغبة المنتجة لدى طلاب المرحلة الابتدائية An educational program based on the historical approach to mathematics and its effectiveness in developing the understanding of mathematical concepts and promoting productive desire among elementary school students.. EKB Journal Management System, 28(4), 57-103. doi: 10.21608/armin.2025.446130
عبدالعزيز بن عبدالله غازي العتيبي; خالد بن محمد ناصر الخزيم. "برنامج تعليمي قائم على المدخل التاريخي للرياضيات وفاعليته في تنمية استيعاب المفاهيم الرياضية والرغبة المنتجة لدى طلاب المرحلة الابتدائية An educational program based on the historical approach to mathematics and its effectiveness in developing the understanding of mathematical concepts and promoting productive desire among elementary school students.". EKB Journal Management System, 28, 4, 2025, 57-103. doi: 10.21608/armin.2025.446130
العتيبي, ., الخزيم, . (2025). 'برنامج تعليمي قائم على المدخل التاريخي للرياضيات وفاعليته في تنمية استيعاب المفاهيم الرياضية والرغبة المنتجة لدى طلاب المرحلة الابتدائية An educational program based on the historical approach to mathematics and its effectiveness in developing the understanding of mathematical concepts and promoting productive desire among elementary school students.', EKB Journal Management System, 28(4), pp. 57-103. doi: 10.21608/armin.2025.446130
العتيبي, ., الخزيم, . برنامج تعليمي قائم على المدخل التاريخي للرياضيات وفاعليته في تنمية استيعاب المفاهيم الرياضية والرغبة المنتجة لدى طلاب المرحلة الابتدائية An educational program based on the historical approach to mathematics and its effectiveness in developing the understanding of mathematical concepts and promoting productive desire among elementary school students.. EKB Journal Management System, 2025; 28(4): 57-103. doi: 10.21608/armin.2025.446130