التفاعل بين توقيت عرض الأسئلة الضمنية في برامج الفيديو التفاعلي والأسلوب المعرفي وأثره في تنمية التحصيل لدى طلاب كلية التربية. The Interaction between the Timing of Presenting Implicit Questions in Interactive Video Programs and Cognitive Style and its Impact on Developing Achievement Students of the Faculty of Education
جمال محمد الجابري, ., يوسف محمد إبراهيم, ., يحي عبدالله بدوى, . (2025). التفاعل بين توقيت عرض الأسئلة الضمنية في برامج الفيديو التفاعلي والأسلوب المعرفي وأثره في تنمية التحصيل لدى طلاب كلية التربية. The Interaction between the Timing of Presenting Implicit Questions in Interactive Video Programs and Cognitive Style and its Impact on Developing Achievement Students of the Faculty of Education. EKB Journal Management System, 31(6.2), 467-530. doi: 10.21608/jsu.2025.447081
ضحى جمال محمد الجابري; وليد يوسف محمد إبراهيم; نجوى يحي عبدالله بدوى. "التفاعل بين توقيت عرض الأسئلة الضمنية في برامج الفيديو التفاعلي والأسلوب المعرفي وأثره في تنمية التحصيل لدى طلاب كلية التربية. The Interaction between the Timing of Presenting Implicit Questions in Interactive Video Programs and Cognitive Style and its Impact on Developing Achievement Students of the Faculty of Education". EKB Journal Management System, 31, 6.2, 2025, 467-530. doi: 10.21608/jsu.2025.447081
جمال محمد الجابري, ., يوسف محمد إبراهيم, ., يحي عبدالله بدوى, . (2025). 'التفاعل بين توقيت عرض الأسئلة الضمنية في برامج الفيديو التفاعلي والأسلوب المعرفي وأثره في تنمية التحصيل لدى طلاب كلية التربية. The Interaction between the Timing of Presenting Implicit Questions in Interactive Video Programs and Cognitive Style and its Impact on Developing Achievement Students of the Faculty of Education', EKB Journal Management System, 31(6.2), pp. 467-530. doi: 10.21608/jsu.2025.447081
جمال محمد الجابري, ., يوسف محمد إبراهيم, ., يحي عبدالله بدوى, . التفاعل بين توقيت عرض الأسئلة الضمنية في برامج الفيديو التفاعلي والأسلوب المعرفي وأثره في تنمية التحصيل لدى طلاب كلية التربية. The Interaction between the Timing of Presenting Implicit Questions in Interactive Video Programs and Cognitive Style and its Impact on Developing Achievement Students of the Faculty of Education. EKB Journal Management System, 2025; 31(6.2): 467-530. doi: 10.21608/jsu.2025.447081