برنامج مقترح لتوظيف بحوث الفعل في التدريب الميداني لتنمية الكفايات المعرفية لدى الطلاب/المعلمين الشعب العلمية _بكلية التربية_ جامعة حلوان A proposed program to Employ Action Research in practicum to Develop the cognitive Competencies of Student Teachers in the Scientific Divisions Faculty of Education, Helwan University
صدقي, ., المحمدي, ., عبدالرازق, . (2025). برنامج مقترح لتوظيف بحوث الفعل في التدريب الميداني لتنمية الكفايات المعرفية لدى الطلاب/المعلمين الشعب العلمية _بكلية التربية_ جامعة حلوان A proposed program to Employ Action Research in practicum to Develop the cognitive Competencies of Student Teachers in the Scientific Divisions Faculty of Education, Helwan University. EKB Journal Management System, 31(6.1), 66-107. doi: 10.21608/jsu.2025.447113
ضحى صفوت صدقي; أماني أحمد المحمدي; محمد محمود عبدالرازق. "برنامج مقترح لتوظيف بحوث الفعل في التدريب الميداني لتنمية الكفايات المعرفية لدى الطلاب/المعلمين الشعب العلمية _بكلية التربية_ جامعة حلوان A proposed program to Employ Action Research in practicum to Develop the cognitive Competencies of Student Teachers in the Scientific Divisions Faculty of Education, Helwan University". EKB Journal Management System, 31, 6.1, 2025, 66-107. doi: 10.21608/jsu.2025.447113
صدقي, ., المحمدي, ., عبدالرازق, . (2025). 'برنامج مقترح لتوظيف بحوث الفعل في التدريب الميداني لتنمية الكفايات المعرفية لدى الطلاب/المعلمين الشعب العلمية _بكلية التربية_ جامعة حلوان A proposed program to Employ Action Research in practicum to Develop the cognitive Competencies of Student Teachers in the Scientific Divisions Faculty of Education, Helwan University', EKB Journal Management System, 31(6.1), pp. 66-107. doi: 10.21608/jsu.2025.447113
صدقي, ., المحمدي, ., عبدالرازق, . برنامج مقترح لتوظيف بحوث الفعل في التدريب الميداني لتنمية الكفايات المعرفية لدى الطلاب/المعلمين الشعب العلمية _بكلية التربية_ جامعة حلوان A proposed program to Employ Action Research in practicum to Develop the cognitive Competencies of Student Teachers in the Scientific Divisions Faculty of Education, Helwan University. EKB Journal Management System, 2025; 31(6.1): 66-107. doi: 10.21608/jsu.2025.447113