بناء وتقنين مقياس التشوهات المعرفية لدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم من تلاميذ الدمج بمرحلة التعليم الأساسي Construction and Standardization of the Normal Students’ Cognitive Distortion Scale Towards Their Mainstreamed Student Peers at the Basic Education Cycle
بسيوني, ., إبراهيم, ., عبد الحليم, . (2025). بناء وتقنين مقياس التشوهات المعرفية لدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم من تلاميذ الدمج بمرحلة التعليم الأساسي Construction and Standardization of the Normal Students’ Cognitive Distortion Scale Towards Their Mainstreamed Student Peers at the Basic Education Cycle. EKB Journal Management System, 31(6.1), 108-138. doi: 10.21608/jsu.2025.447114
نادين صلاح الدين محمد بسيوني; سماح محمود إبراهيم; إيمان عبد الرؤوف عبد الحليم. "بناء وتقنين مقياس التشوهات المعرفية لدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم من تلاميذ الدمج بمرحلة التعليم الأساسي Construction and Standardization of the Normal Students’ Cognitive Distortion Scale Towards Their Mainstreamed Student Peers at the Basic Education Cycle". EKB Journal Management System, 31, 6.1, 2025, 108-138. doi: 10.21608/jsu.2025.447114
بسيوني, ., إبراهيم, ., عبد الحليم, . (2025). 'بناء وتقنين مقياس التشوهات المعرفية لدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم من تلاميذ الدمج بمرحلة التعليم الأساسي Construction and Standardization of the Normal Students’ Cognitive Distortion Scale Towards Their Mainstreamed Student Peers at the Basic Education Cycle', EKB Journal Management System, 31(6.1), pp. 108-138. doi: 10.21608/jsu.2025.447114
بسيوني, ., إبراهيم, ., عبد الحليم, . بناء وتقنين مقياس التشوهات المعرفية لدى التلاميذ العاديين نحو أقرانهم من تلاميذ الدمج بمرحلة التعليم الأساسي Construction and Standardization of the Normal Students’ Cognitive Distortion Scale Towards Their Mainstreamed Student Peers at the Basic Education Cycle. EKB Journal Management System, 2025; 31(6.1): 108-138. doi: 10.21608/jsu.2025.447114