دور التعليـم الثـانـوي (نظـام المسـارات) في تحقيـق أهـداف التنميـة المستدامـة بالمملكـة العـربيـة السعـوديـة مـن وجهـــة نظــر المعلمــــات The Role of Secondary Education (Track System) in Achieving Sustainable Development Goals in the Kingdom of Saudi Arabia from the Perspective of Female Teachers
العميري, ., العازمي, ., الكليب, . (2025). دور التعليـم الثـانـوي (نظـام المسـارات) في تحقيـق أهـداف التنميـة المستدامـة بالمملكـة العـربيـة السعـوديـة مـن وجهـــة نظــر المعلمــــات The Role of Secondary Education (Track System) in Achieving Sustainable Development Goals in the Kingdom of Saudi Arabia from the Perspective of Female Teachers. EKB Journal Management System, 35(35.1), 189-223. doi: 10.21608/jeor.2025.448387
نسيم العميري; أماني العازمي; أمل الكليب. "دور التعليـم الثـانـوي (نظـام المسـارات) في تحقيـق أهـداف التنميـة المستدامـة بالمملكـة العـربيـة السعـوديـة مـن وجهـــة نظــر المعلمــــات The Role of Secondary Education (Track System) in Achieving Sustainable Development Goals in the Kingdom of Saudi Arabia from the Perspective of Female Teachers". EKB Journal Management System, 35, 35.1, 2025, 189-223. doi: 10.21608/jeor.2025.448387
العميري, ., العازمي, ., الكليب, . (2025). 'دور التعليـم الثـانـوي (نظـام المسـارات) في تحقيـق أهـداف التنميـة المستدامـة بالمملكـة العـربيـة السعـوديـة مـن وجهـــة نظــر المعلمــــات The Role of Secondary Education (Track System) in Achieving Sustainable Development Goals in the Kingdom of Saudi Arabia from the Perspective of Female Teachers', EKB Journal Management System, 35(35.1), pp. 189-223. doi: 10.21608/jeor.2025.448387
العميري, ., العازمي, ., الكليب, . دور التعليـم الثـانـوي (نظـام المسـارات) في تحقيـق أهـداف التنميـة المستدامـة بالمملكـة العـربيـة السعـوديـة مـن وجهـــة نظــر المعلمــــات The Role of Secondary Education (Track System) in Achieving Sustainable Development Goals in the Kingdom of Saudi Arabia from the Perspective of Female Teachers. EKB Journal Management System, 2025; 35(35.1): 189-223. doi: 10.21608/jeor.2025.448387