تأثير نموذج بايبي (By Bee) البنائي على التحصيل الدراسي ومستوي اداء بعض مهارات البيلاتس لطالبات كلية التربية الرياضية جامعة السادات "The impact of the Bybee Constructivist Model on academic achievement and the performance level of selected Pilates skills among female students at the Faculty of Physical Education, Sadat University."
محمد ابو والي, . (2025). تأثير نموذج بايبي (By Bee) البنائي على التحصيل الدراسي ومستوي اداء بعض مهارات البيلاتس لطالبات كلية التربية الرياضية جامعة السادات "The impact of the Bybee Constructivist Model on academic achievement and the performance level of selected Pilates skills among female students at the Faculty of Physical Education, Sadat University.". EKB Journal Management System, 17(1), 332-359. doi: 10.21608/mkod.2025.358074.1524
سالي محمد ابو والي. "تأثير نموذج بايبي (By Bee) البنائي على التحصيل الدراسي ومستوي اداء بعض مهارات البيلاتس لطالبات كلية التربية الرياضية جامعة السادات "The impact of the Bybee Constructivist Model on academic achievement and the performance level of selected Pilates skills among female students at the Faculty of Physical Education, Sadat University."". EKB Journal Management System, 17, 1, 2025, 332-359. doi: 10.21608/mkod.2025.358074.1524
محمد ابو والي, . (2025). 'تأثير نموذج بايبي (By Bee) البنائي على التحصيل الدراسي ومستوي اداء بعض مهارات البيلاتس لطالبات كلية التربية الرياضية جامعة السادات "The impact of the Bybee Constructivist Model on academic achievement and the performance level of selected Pilates skills among female students at the Faculty of Physical Education, Sadat University."', EKB Journal Management System, 17(1), pp. 332-359. doi: 10.21608/mkod.2025.358074.1524
محمد ابو والي, . تأثير نموذج بايبي (By Bee) البنائي على التحصيل الدراسي ومستوي اداء بعض مهارات البيلاتس لطالبات كلية التربية الرياضية جامعة السادات "The impact of the Bybee Constructivist Model on academic achievement and the performance level of selected Pilates skills among female students at the Faculty of Physical Education, Sadat University.". EKB Journal Management System, 2025; 17(1): 332-359. doi: 10.21608/mkod.2025.358074.1524