اتجاهات نظريات اللعب فى الإعلان كمصدر استلهام للملابس المطبوعة ومكملاتها Trends in Play Theories in advertising as a Source of Inspiration for Publications and their Supplements
Hassan, N., Gabr, R. (2025). اتجاهات نظريات اللعب فى الإعلان كمصدر استلهام للملابس المطبوعة ومكملاتها Trends in Play Theories in advertising as a Source of Inspiration for Publications and their Supplements. EKB Journal Management System, 15(6), 395-408. doi: 10.21608/idj.2025.407705.1397
Nahla Shaaban Shehata Hassan; Rania Mamdouh Mahmoud Gabr. "اتجاهات نظريات اللعب فى الإعلان كمصدر استلهام للملابس المطبوعة ومكملاتها Trends in Play Theories in advertising as a Source of Inspiration for Publications and their Supplements". EKB Journal Management System, 15, 6, 2025, 395-408. doi: 10.21608/idj.2025.407705.1397
Hassan, N., Gabr, R. (2025). 'اتجاهات نظريات اللعب فى الإعلان كمصدر استلهام للملابس المطبوعة ومكملاتها Trends in Play Theories in advertising as a Source of Inspiration for Publications and their Supplements', EKB Journal Management System, 15(6), pp. 395-408. doi: 10.21608/idj.2025.407705.1397
Hassan, N., Gabr, R. اتجاهات نظريات اللعب فى الإعلان كمصدر استلهام للملابس المطبوعة ومكملاتها Trends in Play Theories in advertising as a Source of Inspiration for Publications and their Supplements. EKB Journal Management System, 2025; 15(6): 395-408. doi: 10.21608/idj.2025.407705.1397