القدرة التنبؤية للانفتاح على الخبرة بالتفكير التباعدى وإيجاد المشكلات لدى الطلبة ذوى الموهبة Openness to Experience as a predictor of Divergent Thinking, and Problem Finding among Gifted Students
البلاح, . (2024). القدرة التنبؤية للانفتاح على الخبرة بالتفكير التباعدى وإيجاد المشكلات لدى الطلبة ذوى الموهبة Openness to Experience as a predictor of Divergent Thinking, and Problem Finding among Gifted Students. EKB Journal Management System, 20(1), 44-96. doi: 10.21608/jshp.2024.453594
خالد عوض البلاح. "القدرة التنبؤية للانفتاح على الخبرة بالتفكير التباعدى وإيجاد المشكلات لدى الطلبة ذوى الموهبة Openness to Experience as a predictor of Divergent Thinking, and Problem Finding among Gifted Students". EKB Journal Management System, 20, 1, 2024, 44-96. doi: 10.21608/jshp.2024.453594
البلاح, . (2024). 'القدرة التنبؤية للانفتاح على الخبرة بالتفكير التباعدى وإيجاد المشكلات لدى الطلبة ذوى الموهبة Openness to Experience as a predictor of Divergent Thinking, and Problem Finding among Gifted Students', EKB Journal Management System, 20(1), pp. 44-96. doi: 10.21608/jshp.2024.453594
البلاح, . القدرة التنبؤية للانفتاح على الخبرة بالتفكير التباعدى وإيجاد المشكلات لدى الطلبة ذوى الموهبة Openness to Experience as a predictor of Divergent Thinking, and Problem Finding among Gifted Students. EKB Journal Management System, 2024; 20(1): 44-96. doi: 10.21608/jshp.2024.453594