فاعلية برنامج ارشادي معرفي سلوكي لتنمية الأداء المهني التوافقي وتحسين اتجاه معلمات رياض الأطفال نحو نظام الدمج The Effectiveness of a Cognitive-Behavioral Counseling Program in Developing Adaptive Professional Performance and Improving Kindergarten Teachers' Attitudes Toward the Inclusion System
حامد السيد حامد, ., مغازي العطار, ., عبد الرحمن محمد حسن, ., طه إبراهيم المغازي, . (2025). فاعلية برنامج ارشادي معرفي سلوكي لتنمية الأداء المهني التوافقي وتحسين اتجاه معلمات رياض الأطفال نحو نظام الدمج The Effectiveness of a Cognitive-Behavioral Counseling Program in Developing Adaptive Professional Performance and Improving Kindergarten Teachers' Attitudes Toward the Inclusion System. EKB Journal Management System, 119(6), 183-224. doi: 10.21608/jkta.2025.407295.1012
شيماء حامد السيد حامد; محمود مغازي العطار; عزة عبد الرحمن محمد حسن; هاجر طه إبراهيم المغازي. "فاعلية برنامج ارشادي معرفي سلوكي لتنمية الأداء المهني التوافقي وتحسين اتجاه معلمات رياض الأطفال نحو نظام الدمج The Effectiveness of a Cognitive-Behavioral Counseling Program in Developing Adaptive Professional Performance and Improving Kindergarten Teachers' Attitudes Toward the Inclusion System". EKB Journal Management System, 119, 6, 2025, 183-224. doi: 10.21608/jkta.2025.407295.1012
حامد السيد حامد, ., مغازي العطار, ., عبد الرحمن محمد حسن, ., طه إبراهيم المغازي, . (2025). 'فاعلية برنامج ارشادي معرفي سلوكي لتنمية الأداء المهني التوافقي وتحسين اتجاه معلمات رياض الأطفال نحو نظام الدمج The Effectiveness of a Cognitive-Behavioral Counseling Program in Developing Adaptive Professional Performance and Improving Kindergarten Teachers' Attitudes Toward the Inclusion System', EKB Journal Management System, 119(6), pp. 183-224. doi: 10.21608/jkta.2025.407295.1012
حامد السيد حامد, ., مغازي العطار, ., عبد الرحمن محمد حسن, ., طه إبراهيم المغازي, . فاعلية برنامج ارشادي معرفي سلوكي لتنمية الأداء المهني التوافقي وتحسين اتجاه معلمات رياض الأطفال نحو نظام الدمج The Effectiveness of a Cognitive-Behavioral Counseling Program in Developing Adaptive Professional Performance and Improving Kindergarten Teachers' Attitudes Toward the Inclusion System. EKB Journal Management System, 2025; 119(6): 183-224. doi: 10.21608/jkta.2025.407295.1012