الدور الوسيط لخبرة العميل في العلاقة بين إمكانات روبوتات المحادثة الذكية (Smart Chatbots) وتشبث العميل (بالتطبيق على عملاء البنوك بمصر)
محمد الشنوانى, . (2025). الدور الوسيط لخبرة العميل في العلاقة بين إمكانات روبوتات المحادثة الذكية (Smart Chatbots) وتشبث العميل (بالتطبيق على عملاء البنوك بمصر). EKB Journal Management System, 4(14), -. doi: 10.21608/ijaefs.2025.419898.1091
د. مروة سعد محمد الشنوانى. "الدور الوسيط لخبرة العميل في العلاقة بين إمكانات روبوتات المحادثة الذكية (Smart Chatbots) وتشبث العميل (بالتطبيق على عملاء البنوك بمصر)". EKB Journal Management System, 4, 14, 2025, -. doi: 10.21608/ijaefs.2025.419898.1091
محمد الشنوانى, . (2025). 'الدور الوسيط لخبرة العميل في العلاقة بين إمكانات روبوتات المحادثة الذكية (Smart Chatbots) وتشبث العميل (بالتطبيق على عملاء البنوك بمصر)', EKB Journal Management System, 4(14), pp. -. doi: 10.21608/ijaefs.2025.419898.1091
محمد الشنوانى, . الدور الوسيط لخبرة العميل في العلاقة بين إمكانات روبوتات المحادثة الذكية (Smart Chatbots) وتشبث العميل (بالتطبيق على عملاء البنوك بمصر). EKB Journal Management System, 2025; 4(14): -. doi: 10.21608/ijaefs.2025.419898.1091