علاقة التسويق الرقمي بالصورة الذهنية للأندية الرياضية (دراسة ميدانية لأنديه سيتي كلوب) "The Relationship Between Digital Marketing and the Brand Image of Sports Clubs: A Field Study of City Club Branches"
المحلاوي, . (2025). علاقة التسويق الرقمي بالصورة الذهنية للأندية الرياضية (دراسة ميدانية لأنديه سيتي كلوب) "The Relationship Between Digital Marketing and the Brand Image of Sports Clubs: A Field Study of City Club Branches". EKB Journal Management System, 18(1), 132-163. doi: 10.21608/mkod.2025.372639.1545
د. حنان سامي المحلاوي. "علاقة التسويق الرقمي بالصورة الذهنية للأندية الرياضية (دراسة ميدانية لأنديه سيتي كلوب) "The Relationship Between Digital Marketing and the Brand Image of Sports Clubs: A Field Study of City Club Branches"". EKB Journal Management System, 18, 1, 2025, 132-163. doi: 10.21608/mkod.2025.372639.1545
المحلاوي, . (2025). 'علاقة التسويق الرقمي بالصورة الذهنية للأندية الرياضية (دراسة ميدانية لأنديه سيتي كلوب) "The Relationship Between Digital Marketing and the Brand Image of Sports Clubs: A Field Study of City Club Branches"', EKB Journal Management System, 18(1), pp. 132-163. doi: 10.21608/mkod.2025.372639.1545
المحلاوي, . علاقة التسويق الرقمي بالصورة الذهنية للأندية الرياضية (دراسة ميدانية لأنديه سيتي كلوب) "The Relationship Between Digital Marketing and the Brand Image of Sports Clubs: A Field Study of City Club Branches". EKB Journal Management System, 2025; 18(1): 132-163. doi: 10.21608/mkod.2025.372639.1545