استـراتيجيات التدريـس الفعّالـة من وجهـة نظـر معلمي الطلبة ذوي الإعاقة الفكرية في محافظـة جـدة (دراســـــة نـوعيــــة)“Effective Teaching Strategies for Students with Intellectual Disabilities from the Perspective of Teachers in Jeddah: A Qualitative Study”
المطيري, . (2025). استـراتيجيات التدريـس الفعّالـة من وجهـة نظـر معلمي الطلبة ذوي الإعاقة الفكرية في محافظـة جـدة (دراســـــة نـوعيــــة)“Effective Teaching Strategies for Students with Intellectual Disabilities from the Perspective of Teachers in Jeddah: A Qualitative Study”. EKB Journal Management System, 23(72.1), 87-137. doi: 10.21608/sero.2025.465712
عبدالرحمن المطيري. "استـراتيجيات التدريـس الفعّالـة من وجهـة نظـر معلمي الطلبة ذوي الإعاقة الفكرية في محافظـة جـدة (دراســـــة نـوعيــــة)“Effective Teaching Strategies for Students with Intellectual Disabilities from the Perspective of Teachers in Jeddah: A Qualitative Study”". EKB Journal Management System, 23, 72.1, 2025, 87-137. doi: 10.21608/sero.2025.465712
المطيري, . (2025). 'استـراتيجيات التدريـس الفعّالـة من وجهـة نظـر معلمي الطلبة ذوي الإعاقة الفكرية في محافظـة جـدة (دراســـــة نـوعيــــة)“Effective Teaching Strategies for Students with Intellectual Disabilities from the Perspective of Teachers in Jeddah: A Qualitative Study”', EKB Journal Management System, 23(72.1), pp. 87-137. doi: 10.21608/sero.2025.465712
المطيري, . استـراتيجيات التدريـس الفعّالـة من وجهـة نظـر معلمي الطلبة ذوي الإعاقة الفكرية في محافظـة جـدة (دراســـــة نـوعيــــة)“Effective Teaching Strategies for Students with Intellectual Disabilities from the Perspective of Teachers in Jeddah: A Qualitative Study”. EKB Journal Management System, 2025; 23(72.1): 87-137. doi: 10.21608/sero.2025.465712