التعلم المنظم ذاتياً والدافعية العقلية وعلاقتهما بالتحصيل الأکاديمي لدى طلبة قسم التربية الخاصة بجامعة القصيم. The relationship between self-organized learning and mental motivation and academic achievement among students in special education department at the University of Qassim
الشريم, ., اللالا, . (2015). التعلم المنظم ذاتياً والدافعية العقلية وعلاقتهما بالتحصيل الأکاديمي لدى طلبة قسم التربية الخاصة بجامعة القصيم. The relationship between self-organized learning and mental motivation and academic achievement among students in special education department at the University of Qassim. EKB Journal Management System, 34(164جز1), 179-206. doi: 10.21608/jsrep.2015.55917
أحمد علي محمد الشريم; زياد کامل اللالا. "التعلم المنظم ذاتياً والدافعية العقلية وعلاقتهما بالتحصيل الأکاديمي لدى طلبة قسم التربية الخاصة بجامعة القصيم. The relationship between self-organized learning and mental motivation and academic achievement among students in special education department at the University of Qassim". EKB Journal Management System, 34, 164جز1, 2015, 179-206. doi: 10.21608/jsrep.2015.55917
الشريم, ., اللالا, . (2015). 'التعلم المنظم ذاتياً والدافعية العقلية وعلاقتهما بالتحصيل الأکاديمي لدى طلبة قسم التربية الخاصة بجامعة القصيم. The relationship between self-organized learning and mental motivation and academic achievement among students in special education department at the University of Qassim', EKB Journal Management System, 34(164جز1), pp. 179-206. doi: 10.21608/jsrep.2015.55917
الشريم, ., اللالا, . التعلم المنظم ذاتياً والدافعية العقلية وعلاقتهما بالتحصيل الأکاديمي لدى طلبة قسم التربية الخاصة بجامعة القصيم. The relationship between self-organized learning and mental motivation and academic achievement among students in special education department at the University of Qassim. EKB Journal Management System, 2015; 34(164جز1): 179-206. doi: 10.21608/jsrep.2015.55917